PracaGrupypl.praca.dyskusje › No coz stare aale jednak :)

  • 1. Data: 2004-05-19 16:56:44
    Temat: No coz stare aale jednak :)
    Od: "Vittoria" <v...@p...pl>

    Witam

    Wiem ze juz byla o tym mowa bo poczytalach troche w archiwum...ale chodzi o
    najswiezsze wiadomosci :)
    Co wiecie na temat propozycji pracy w OVB ALLFINANZ. Czy to nie nabijanie w
    butelke?? Slyszalam takie i takie niusy :)

    DOstalam niby propozycje pracy tam (Oddzial Katowice) mam wplacic 150zl na
    szkolenia....nie wiem mam mieszane uczucia

    czy ktos na wlasnej skorze "przezyl" proces rekrutacji??:)

    Dzieki za wszelkie info :)

  • 2. Data: 2004-05-19 17:02:48
    Temat: Re: No coz stare aale jednak :)
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > DOstalam niby propozycje pracy tam (Oddzial Katowice) mam wplacic 150zl na
    > szkolenia....nie wiem mam mieszane uczucia
    ja szukam pracy po to zeby mi placili...skoro ty masz mieszane uczucia
    zaproponuj ( choc uwazam ze szkoda czasu) , zeby ci potracili te 150 z I
    pensji

    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów

  • 3. Data: 2004-05-19 17:09:50
    Od: "Vittoria" <v...@p...pl>

    > ja szukam pracy po to zeby mi placili...skoro ty masz mieszane uczucia
    > zaproponuj ( choc uwazam ze szkoda czasu) , zeby ci potracili te 150 z I
    > pensji

    No wlasnie nie podoba mi sie to za bardzo :> Poza tym obawiam sie ze praca
    bedzie kolejna forma Akwizycji :) a tego nie zniose :P

  • 4. Data: 2004-05-19 19:59:34
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-05-19 18:56, Użytkownik Vittoria napisał:

    > DOstalam niby propozycje pracy tam (Oddzial Katowice) mam wplacic 150zl na
    > szkolenia....nie wiem mam mieszane uczucia

    jeśli pracodawca poważnie podchodzi do pracownika to nie każe mu płacić
    za szkolenie.
    Daj sobie spokój z tą "firmą".

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2004-05-20 07:13:06
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Witiia wrote:

    > jeśli pracodawca poważnie podchodzi do pracownika to nie każe mu płacić
    > za szkolenie.

    To chyba nie do konca tak.
    Czy jako pracodawca mialabys ochote szkolic tabuny ludzi za darmo?
    W koncu nie masz obowiazku po szkoleniu zatrudnic sie u tego pracodawcy.
    Mysle, ze to jest zabezpieczenie przed nieuczciwymi ludzmi.
    Mowie oczywiscie o uczciwym pracodawcy.
    Nie mam pojecia czy ten akurat jest uczciwy czy nie.
    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-05-20 07:23:55
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Vittoria" <v...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie nie podoba mi sie to za bardzo :> Poza tym obawiam sie ze praca
    > bedzie kolejna forma Akwizycji :) a tego nie zniose :P

    Potanialo...kiedys chcieli 200 zl...
    Odpusc sobie - akwizycja - chodzisz po ludziach i sprzedajesz "produkty
    finansowe" oraz masz dzialke od jeleni ktorych ty namowisz na szkolenie i
    sprzedaz. Zabralem CV jak wysluchalem werbowniczki.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - szukam pracy:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #

    ---

  • 7. Data: 2004-05-20 07:29:39
    Od: " Aquarius" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To chyba nie do konca tak.
    > Czy jako pracodawca mialabys ochote szkolic tabuny ludzi za darmo?
    > W koncu nie masz obowiazku po szkoleniu zatrudnic sie u tego pracodawcy.

    Normalne i uczciwe firmy organizują szkolenia po zatrudnieniu
    pracowników, a nie przed.

    Inaczej postępują naciągacze...

    Pozdrawiam,
    &

  • 8. Data: 2004-05-20 07:29:40
    Od: "ymroz" <y...@h...com>

    Użytkownik "Robert" <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W koncu nie masz obowiazku po szkoleniu zatrudnic sie u tego pracodawcy.
    > Mysle, ze to jest zabezpieczenie przed nieuczciwymi ludzmi.

    Po pierwsze nie wyobrażam sobie pracy w sprzedaży bez uprzedniego
    przeszkolenia mnie w zakresie produktów i usług oferowanych przez daną
    firmę. I to w interesie pracodawcy leży właściwe przeszkolenie swoich
    pracowników. Dlatego też uważam że jakiekolwiek szkolenia wstępne, bez
    których rozpoczęcie pracy na danym stanowisku jest niemożliwe nie powinny
    być opłacane przez pracownika. Inną sprawą są tzw zobowiązania szkoleniowe,
    chociaż tutaj tez optował bym za mniejszym reżimem.

    pozdrawiam

    ymroz

    ---

  • 9. Data: 2004-05-20 12:23:45
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

    > To chyba nie do konca tak.
    > Czy jako pracodawca mialabys ochote szkolic tabuny ludzi za darmo?

    Ale po co szkolic te tabuny ludzi ? Trzeba przyjac takich ktorzy
    spelniaja pewne podstawowe wymogi, po czym tych przyjetych przeszkolic
    *za darmo* w zakresie speceficznym do stanowiska.

> [...]
    > Mowie oczywiscie o uczciwym pracodawcy.
    > Nie mam pojecia czy ten akurat jest uczciwy czy nie.

    TO nie jest zadne zabezpieczenie przed nieuczciwymi ludzmi. Jesli
    "szkoli" sie wiecej niz chce sie przyjac to jest to zerowanie na nich.
    A jesli zeczywiscie chce sie ich zatrudnic, to co stoi na przeszkodzie
    przyjecia do pracy i doszkolenia za darmo ?

    Z tego co zauwazylem, powszechna, uczciwa praktyka jest zatrudnianie na
    okres probny za 50-70% docelowego zatrudnienia. W tym okresie pracownika
    mozna przeszkolic i ocenic. Te brakujace procenty wynagrodzenia
    rekompensuja mniejsza wydajnosc swiezego pracownika i koszty jego
    doksztalcenia. Jesli ktos chce te pieniadze w gotowce, z gory, to mozna
    domniemywac ze wynagrodzenie wyniesie 0 zl i obnizenie go ze wzgledu na
    koszty szkolenia jest niemozliwe