PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zus - zwolnienie - ile czasu na dostarczenie? Proszę o szybką odp.

  • 1. Data: 2003-09-11 13:29:51
    Temat: Zus - zwolnienie - ile czasu na dostarczenie? Proszę o szybką odp.
    Od: "-<:witos:>-" <witekowidzkiusuńtendodatek@wp.pl>

    Witam

    Nie mam niestety czasu przeszukać archiwum, czy ktoś szybciutko może mi
    powiedzieć ile jest czasu na dostarczenie do ZUS-u kontynuacji zwolnienia
    lekarskiego?
    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam
    Witek

  • 2. Data: 2003-09-11 13:41:55
    Od: "Artek" <p...@w...pl>

    10 dni

  • 3. Data: 2003-09-11 15:36:45
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | 10 dni

    Można prosić podstawę prawną?

    Andrzej K.

  • 4. Data: 2003-09-12 00:15:39
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Nie mam niestety czasu przeszukać archiwum, czy ktoś szybciutko może mi
    > powiedzieć ile jest czasu na dostarczenie do ZUS-u kontynuacji zwolnienia
    > lekarskiego?

    7 dni od daty jego otrzymania- art 62 ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o
    świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i
    macierzyństwa, Dz.U.99.60.636

    Dan