PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Zielona Góra => QA Analyst <=

  • 1. Data: 2022-09-28 16:00:07
    Temat: Zielona Góra => QA Analyst <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to amerykańska firma zajmująca się technologią
    finansową, która dostarcza oprogramowanie jako usługę doradcom
    finansowym.
    Klient wdrożył już zarządzanie portfelem, ryzykami inwestycyjnymi
    i naturalnym kolejnym krokiem jest trading, a konkretnie -
    automatyzacja i rebalancing, aby ułatwić pracę doradcom
    inwestycyjnym.

    W związku z rozwojem oddziału w Polsce, poszukują osoby, która
    dołączy do zespołu jako QA Analyst

    *****
    ***** QA Analyst
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Tworzenie planów testów i realizacji testów
    * Analiza aplikacji, wyszukiwanie błędów, raportowanie błędów
    * Testowanie API
    * Pisanie testów automatycznych
    * Zarządzanie problemami do czasu ich rozwiązania

    ***** Nasze wymagania:

    * Masz doświadczenie w testowaniu złożonych aplikacji -
    składających się z części backendowej oraz frontendowej
    * Chcesz stać się testerem automatycznym lub masz już
    doświadczenie lub szkolenia w tym kierunku
    * Min. 2 lata pracowałeś(aś) z zespołami
    * Masz doświadczenie w identyfikacji ryzyk i identyfikowaniu
    scenariuszy testowych
    * <b>Rozumiesz i masz praktyczne doświadczenie w testowaniu API</b>
    (np. REST API) oraz praktyczna znajomość narzędzi typu Postman
    * Masz <b>co najmniej 1 rok doświadczenia z SQL (np. MySQL lub
    PostgreSQL)</b> - umiejętność odnajdywania danych w bazie oraz
    ich weryfikacja przez pisanie zapytań
    * Masz <b>jakiekolwiek doświadczenie w automatyzacji testów</b> (lub
    szkolenia w tym kierunku) - preferowane frameworki KARATE,
    RESTassured, bez preferencji dot. języka do pisania testów
    * Znasz na podstawowym poziomie technologie webowe (JavaScript, HTML,
    CSS, itp.)
    * <b>Masz przynajmniej teoretyczną wiedzę na temat Test Driven
    Development (TDD)</b>, BlackBox, WhiteBox
    * Rozumiesz jak odbywa się proces wdrożeń, wiesz jak komunikować
    się z zespołem w zakresie zależności, problemów oraz
    usprawnień
    * Masz wysokie <b>zdolności komunikacji pisemnej</b>, lubisz
    pracować z ludźmi o różnym skillsecie.
    * Masz <b>bardzo dobrą znajomość języka angielskiego</b>
    pozwalającą na swobodną komunikację.

    ***** Mile widziane:

    * Doświadczenie w planowaniu sprintów dot. testów

    ***** Proponujemy:

    * Dowolna forma współpracy (B2B, UoP)
    * Nauka zagadnień branży inwestycyjnej
    * Karta multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne (Luxmed)
    * Budżety szkoleniowe - jeżeli pracownik zgłosi zapotrzebowanie na
    doszkolenie w danej dziedzinie, firma stara się to zapewnić :)
    * Płatny urlop, harmonogram dni wolnych według polskiego kalendarza
    świąt
    * Czerpanie wiedzy i doświadczenia od ekspertów z 15+ letnim
    doświadczeniem
    * Możliwość rozwoju w innych technologiach, z których firma
    korzysta
    * Stand-upy ze współpracownikami ze Stanów jedynie w godzinach
    pracy według polskiej strefy czasowej
    * Zajęcia z lektorem z jęz. angielskiego
    * Sprzęt do pracy - MacBook Pro
    * Raz do roku wyjazd do Stanów, do Californii, Palm Springs

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2209
    => => =>