PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiałek dla bezrobotnych - kiedy? › Zasiałek dla bezrobotnych - kiedy?
  • Data: 2003-04-03 16:50:52
    Temat: Zasiałek dla bezrobotnych - kiedy?
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja sytuacja :
    - dnia 07.01.2003 zostałem uznany za osobę bezrobotną
    - przyznano mi zasiłek po upływie 90 dni od dnia zarejetrowania czyli(wg
    moich obliczeń) wypada że 5.04.2003 uzyskuje juz prawo do zasiłku
    o co chodzi:
    jestem umówiony na "podpis" 8.04 .....słyszałem że wypłaty zasiłków
    przyznawane sa w konkretne dni (chyba 5 każdego miesiąca)
    Pytanie : Czy nie "przepadnie" mi wypłata zasiłku w tym miesiącu?Bardzo mi
    są potrzebne te pieniądze.

    Pozdrawiam Pablo