PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Kamsoft

  • 1. Data: 2003-10-16 14:16:22
    Temat: Zarobki w Kamsoft
    Od: "Jacek" <w...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może mi podać ile zarabia początkujący programista w firmie Kamsoft ?
    Ile na okresie próbnym, a ile tuż po podpisaniu stałej umowy ?
    Tylko bardzo proszę nie pisać 1/n ceny samochodu, tą odpowiedź już znam, a
    bardzo mi zależy na prawdzwej.

  • 2. Data: 2003-10-16 14:36:54
    Temat: Re: Zarobki w Kamsoft
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > umowy ?
    > Tylko bardzo proszę nie pisać 1/n ceny samochodu, tą odpowiedź już

    A skad mysl, ze ktos tam pracujacy 1) czyta te grupe 2 poda ci wlasciwa
    odpowiedz?
    Chba lepiej zadzwon i sie tam zapytaj - tak samo sie dowiesz jak i tu.

  • 3. Data: 2003-10-18 15:05:55
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bmmae6$5pn$1@news.onet.pl...

    > A skad mysl, ze ktos tam pracujacy 1) czyta te grupe 2 poda ci wlasciwa
    > odpowiedz?
    > Chba lepiej zadzwon i sie tam zapytaj - tak samo sie dowiesz jak i tu.

    chyba po to jest usenet, zeby sie pytac
    jesli nie znasz odpowiedzi, to po prostu nie odpowiadaj, a nie piszesz
    pierdoly, o ktore sam zainteresowany specjalnie nie prosil w swoim poscie
    myst

  • 4. Data: 2003-10-19 08:30:03
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik myst napisał, Dnia 03-10-18 17:05:

    > chyba po to jest usenet, zeby sie pytac

    IMO, grupy dyskusyjne, jak sama nazwa wskazuje, są po to, żeby
    dyskutować ,głównie.

    Więcej konsekwencji życzę.

    --
    Zbyszek Tuźnik