PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki Javowca w Wrocławiu

  • 1. Data: 2009-06-04 18:27:29
    Temat: Zarobki Javowca w Wrocławiu
    Od: "java_user" <w...@g...pl>

    Witam.

    Czy ktoś się orientuje ile zarabia programista Java (struts+spring) w
    Wrocławiu z 2 miesiecznym doswiadczeniem w wiekszej firmie?

  • 2. Data: 2009-06-04 20:38:20
    Temat: Re: Zarobki Javowca w Wrocławiu
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "java_user" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś się orientuje ile zarabia programista Java (struts+spring) w
    > Wrocławiu z 2 miesiecznym doswiadczeniem w wiekszej firmie?

    z 2 miesięcznym tzn nie przeszedł okresu próbnego ? :)

    e.

  • 3. Data: 2009-06-05 05:51:49
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > z 2 miesięcznym tzn nie przeszedł okresu próbnego ? :)

    Są inne możliwości. Np. jakiś wakacyjny staż, który się po prostu skończył,
    ewentualnie ktoś się po 2 miesiącach zorientował, że go robią w jajo na
    wypłacie i chciałby wiedzieć ile może oczekiwać gdzie indziej. :)

  • 4. Data: 2009-06-05 07:59:34
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    java_user wrote:
    > Witam.
    >
    > Czy ktoś się orientuje ile zarabia programista Java (struts+spring) w
    > Wrocławiu z 2 miesiecznym doswiadczeniem w wiekszej firmie?

    To zalezy od wielu czynnikow m.in. od umiejetnosci tego programisty i od
    szczescia w negocjacjach.
    Ja 2 lata temu zmienialem prace i w jednej z wroclawskich firm
    powiedzieli, ze moga zaplacic max. 2500zl netto / miesiac na stanowisku
    programista Java EE (mialem wtedy 5 lat doswiadczenia w Javie). Gdy im
    powiedzialem, ze to malo stwierdzili, ze maja ok. 50 porogramistow tyle
    im placa i nie zamierzaja wiecej bo i po co.
    Wiec z 2 miesiecznym doswiaczeniem to chyba najnizsza krajowa :)

  • 5. Data: 2009-06-05 09:42:26
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > porogramistow tyle im placa i nie zamierzaja wiecej bo i po co.
    > Wiec z 2 miesiecznym doswiaczeniem to chyba najnizsza krajowa :)

    W takim razie skąd biorą się mity(?) o wysokich zarobkach programistów
    Java?

    J.

  • 6. Data: 2009-06-05 10:19:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jurek M napisał(a):

    [...]

    > W takim razie skąd biorą się mity(?) o wysokich zarobkach programistów
    > Java?

    Ze snów tychże programistów ;)

    j.

  • 7. Data: 2009-06-05 12:31:56
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:h0abp7$69d$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ewentualnie ktoś się po 2 miesiącach zorientował, że go robią w jajo na
    > wypłacie i chciałby wiedzieć ile może oczekiwać gdzie indziej. :)

    Ale przyznasz, że 2-miesięczne doświadczenie to niewiele :) Z punktu
    widzenia kogoś przyjmującego delikwenta do pracy jest to dokładnie nic.

    e.

  • 8. Data: 2009-06-05 15:43:48
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Marcin napisał(a):

    > (mialem wtedy 5 lat doswiadczenia w Javie). Gdy im powiedzialem,
    > ze to malo stwierdzili, ze maja ok. 50 porogramistow tyle im placa
    > i nie zamierzaja wiecej bo i po co.

    Jako (między innymi) elektronik, nie mam zamiaru nawet kiwnąć palcem za
    mniej niż 2500zł netto. Na takie stwierdzenia otwiera się scyzoryk :/

    --
    mariusz

  • 9. Data: 2009-06-05 18:50:25
    Od: "Piotr S." <"psobk[NOSPAM]"@wp.pl>

    Jurek M pisze:
    > Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie skąd biorą się mity(?) o wysokich zarobkach programistów
    > Java?

    Bo byly takie czasy ze brakowalo programistow Java i ich zarobki rosly.
    Glosno bylo o tych wzrostach a teraz to sie odbija echem ;-).

  • 10. Data: 2009-06-05 19:01:23
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jurek M napisal(a):

    > W takim razie skąd biorą się mity(?) o wysokich zarobkach programistów
    > Java?

    zapewne chodzi o zarobki javowców kontraktowanych, w tym przypadku
    oferty są typu 50zl/h + VAT.
    Ogólnie teraz wszyscy i wszędzie znają javę, więc o javowca nietrudno,
    łatwo zwolnić i znaleźć innego. Dużym zarobkom to nie sprzyja.

    --
    pozdrawiam, Zbylut