PracaGrupypl.praca.dyskusjekłopoty z posiadania wyższego wykształcenia › Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
  • Data: 2006-02-25 17:02:40
    Temat: Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
    Od: Miki <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-02-2006 o 13:33:30 ris <r...@g...pl> napisał:

> [...]

    Witam

    Czytając ten watek nachodzi pewne spostrzeżenie - planowanie długofalowe
    swojej przyszłości.
    Zaczynając ten czy inny kierunek studiów czyż nie powinno się wziąć pod
    uwagę co będzie
    po ich skończeniu ? Oczywiście nie można przewidzieć czy akurat wybrany
    kierunek ma przyszłość,
    ale od dawna wiadomo że język angielski jest wymagany w większości
    'dobrych posad', również
    studiowanie dla samego studiowania ( bez zainteresowania nimi ) też nie ma
    sensu, bo jakiż to
    specjalista będzie. Uderza też mnie że wiele osób nie ma jakichkolwiek
    zainteresowań lub pasji,
    które rozwijając przy okazji poszerzają jednak horyzonty myślowe. To tak w
    uproszczeniu. Mam nadzieję
    że nikogo nie uraziłem ....