-
1. Data: 2003-07-15 14:49:34
Temat: Wrocław - Obsluga Klienta
Od: "Part One" <p...@i...pl>
Firma zatrudni pracownika (kobietę) do działu obsługi klienta (telecentrum)
we Wrocławiu.
Cechy idealnej kandydatki:
- wiek do 35 lat
- miłe brzmienie głosu
- komunikatywność z naciskiem na łatwość formułowania informacji
- biegłość w poprawnym posługiwaniu się językiem polskim
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
- umiejętność pracy w warunkach presji czasu
- umiejętność przekonywania naszych Klientów do najkorzystniejszych
koncepcji
- biegła obsługa komputera, internetu
- bardzo dobra znajomość MS Word i MS Excell
Zadaniem poszukiwanej osoby będzie obsługa Klientów kontaktujących się z
telefonicznie lub osobiście z naszą firmą: zaproponowanie najlepszych
rozwiązań, ich wycena, uzgodnienie terminów, zamknięcie sprzedaży. W pewnym
zakresie zadaniem poszukiwanego pracownika będzie również telemerketing.
Oferujemy pracę na podstawie umowy - zlecenia na okresie próbnym. Po okresie
próbnym umowa o pracę.
Pełne aplikacje (list motywacyjny, cv ze zdjęciem - inne nie będą
rozpatrywane) prosimy wysyłać na adres mailowy: p...@i...pl w
terminie do 22 lipca br.
Najnowsze w dziale Praca
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024