PracaGrupypl.praca.dyskusjeWitam Panstwa i o Rade Prosze :) › Witam Panstwa i o Rade Prosze :)
    From: "robak" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Witam Panstwa i o Rade Prosze :)
    Date: Thu, 13 Mar 2003 23:00:06 +0100

    Dobrywieczor! Na poczatku chcialbym sie przedstawic; jestem Bartek chodze do
    VIIPLO w Krakowie i wlasnie w tym roku pisze mature. Do napisania tego postu
    sklonila mnie obawa przed moja przyszloscia... poniewaz jak wiece przedemna
    trudny wybor ktory w znaczacym stopniu zadecyduje o moim pozniejszym
    zyciu... studia... tak studia... mam z nimi nie maly problem poniewaz nie
    jestem "z powolania lemkarzem" i jak wiele osob w moim wieku caly czas waham
    sie nad kierunkiem ktory powinienem wybrac... w gre wchodza kierunki
    zwiazanie z matematyka a dokladniej myslalem nad markteringiem/zarzadzaniem
    oraz ostatnio wpadlem na nowy pomysl a mionowicie odkrylem kierunek zwany
    inzynieria srodowiska... oba kierunki sa na uczelni AGH znajdujacej sie w
    Krakowie.... i teraz mam prosbe do Was. Do ludzi mogacych udzielic mi jakis
    porad, przyblizyc sytuacje panujaca na rynku.... Moim zdaniem znalezienie
    pracy po Inzynierii http://www.geod.agh.edu.pl/ jest bardziej prawdopodobne
    niz znalezienie pracy po Zarzadzaniu... Poniewaz jak wiadomo zmierzami
    wolnym krokiem do UN a nasze srodowisko w porownaniu z innymi czlonkami jak
    rozniez panstwami ktore ubiegaja sie do wejsca jest w oplakanym stanie, wiec
    "popyt" na ludzi umiacych je "leczyc" powinien wzrosnac... Zarzadzanie z
    kolei pozwoli otworzyc w przyszlosc wlasna firme bo raczej na
    zatrudrudnienie nie ma co liczyc za duza konkurenca na rynku pracy... ale
    oprocz tego myslalem o zrobieniu dodatkowo dyplomu z reklamy co zwiekszylo
    by moje szanse na znalezienie sie na rynku pracy... ech no to chyba tyle z
    gory przepraszam za bledy ktore pewnie sie gdzies wkradly podczas pisania
    tego postu ... i bardzo ale to bardzo prosze o jakies opinie czy podpowiedzi
    z gory thx
    pozd
    Robak