PracaGrupypl.praca.dyskusjeWhirlpool-nagonki › Whirlpool-nagonki
  • Data: 2008-10-01 15:40:46
    Temat: Whirlpool-nagonki
    Od: "GAL" <G...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Słyszałem dziś, że Whirlpool szykuje masowe zwolnienia , ale wcześniej
    postanowił zwolnić część załogi tańszym sposobem i ...[?!] robi swoiste
    obławy na pracowników. Grupowe badanie alkotestem. Jakiś czas temu znajomy
    opowiadał mi, że w środku nocy ochrona otoczyła pracujących na taśmie i
    kazała pojedynczo w asyscie obstawy iśc do szafek ubraniowych.Było
    przeszukanie u każdego pracownika.Podobnież nawet zaglądali do pudła z
    podpaskami .Szukali czy któryś z pracowników nie ma czegoś poza prywatnymi
    rzeczami..Za rękawice ochronne zakładowe, które były w takiej szafce
    podobnież grożono dyscyplinarką.Podobnież było [i chyba teraz jest] z
    badaniem alkotestem. W środku nocy wpada grupa ochroniarzy i otacza taśmę i
    pracujących tam ludzi. Następnie każdy pracownik po kolei jest badany
    alkotestem.
    Jak Wam się to podoba? Mnie bardzo mocno wzburza jeśli pracownik jest
    podmiotem i poniewiera się człowiekiem jak ścierką. Potencjalnie uważa się
    każdego za złodziweja i pijaka i podaje uwłaczającym procedurom.
    A swoją drogą tam są bardzo silne związki -czyżby związkowcy byli za takimi
    metodami ?!
    GAL