PracaGrupypl.praca.dyskusje › Waszym zdaniem: zadania dyrektora administracyjnego

  • 1. Data: 2004-09-24 07:36:35
    Temat: Waszym zdaniem: zadania dyrektora administracyjnego
    Od: "Marta " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Wkrótce mam objąć takie właśnie stanowisko. Zaznaczam, że w firmie poprzednio
    go nie było. Jakie Waszym zdaniem powinno obejmować obowiązki? Może ktoś z
    was pracuje na takim stanowisku? Proszę o sugestie.
    Pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2004-09-24 10:51:49
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-24, Marta <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Wkrótce mam objąć takie właśnie stanowisko. Zaznaczam, że w firmie
    > poprzednio go nie było. Jakie Waszym zdaniem powinno obejmować obowiązki?
    > Może ktoś z was pracuje na takim stanowisku? Proszę o sugestie.
    Może najpierw: czym się zajmuje dział administracyjny? Wszystkim, związanym
    z funkcjonowaniem budynku/pomieszczeń:
    - pilnowanie, żeby się kible nie zatykały
    - żeby nie brakowało papieru toaletowego
    - żeby sprzątaczka przychodziła kiedy trzeba
    - żeby były zapewnione środki czystości
    - żeby pracownicy mieli wodę mineralną/kawę/mleko do picia
    I tak dalej...

    A dyrektor administracyjny trzyma to wszystko w kupie :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://42.pl/url/813 - uaktualniane: 2004.09.21

  • 3. Data: 2004-09-24 11:47:55
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-24, jaPITole <h...@t...pl> wrote:
    > Nie przejmuj się Marto wypowiedzią ArturaR.Czechowskiego, nie wie co mówi i
    > przemawia przez niego zazdrość!!:)
    Pewnie tak...
    > Każdy chciałby być Dyrektorem. W
    > niektórych przedsiębiorstwach Dyrektor Admionistracyjny to osoba, która
    > "trzęsie" całą firmą. Zwłaszcza w niemieckim modelu zarządzania to funkcja
    > bardzo istotna :)
    A czy z wypowiedzi p. Artura R. Czechowskiego nie wynika, że Dział
    Administracyjny, w tym (albo przede wszystkim) jego Dyrektor jest osobą
    niezwykle istotną dla poprawnego działania firmy?
    Pracowałem kiedyś w miejscu, gdzie około czerwca-lipca brakło papieru
    toaletowego. Kawy, herbaty i mleka, a nawet niegazowanej wody mineralnej
    nie było. Warunki pracy okropne, przez co wydajność też spadała.
    Aha - windy też nie działały...

    /me wypije za zdrowie Działów Administracyjnych...

    pozdr,

    --
    Kender
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 4. Data: 2004-09-24 12:17:20
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

    Nie przejmuj się Marto wypowiedzią ArturaR.Czechowskiego, nie wie co mówi i
    przemawia przez niego zazdrość!!:)Każdy chciałby być Dyrektorem. W
    niektórych przedsiębiorstwach Dyrektor Admionistracyjny to osoba, która
    "trzęsie" całą firmą. Zwłaszcza w niemieckim modelu zarządzania to funkcja
    bardzo istotna :)
    Gratuluję i życzę powodzenia:)

  • 5. Data: 2004-09-24 12:35:31
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-24, jaPITole <h...@t...pl> wrote:
    > Nie przejmuj się Marto wypowiedzią ArturaR.Czechowskiego
    O jej, jak oficjalnie...

    > nie wie co mówi i przemawia przez niego zazdrość!!:)
    Poszczerstwa i otwarze! :)

    To, że administracja wygląda tak, jak wygląda to jedno. A to, że jest to
    ważna funkcja to drugie. I bynajmniej nie pisałem tego, żeby zdeklasować
    stanowisko dyrektora administracyjnego.

    > Każdy chciałby być Dyrektorem.
    Ja bym nie chciał. To nie jest fucha dla mnie :) Jakieś kierownicze
    stanowisko - być może. I to pod warunkiem, że będzie bardziej techniczne,
    niż papierowe. Ale dyrektorem? W ŻYCIU! :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://42.pl/url/813 - uaktualniane: 2004.09.21