PracaGrupypl.praca.dyskusje › Etat i umowa u tego samego pracodawcy

  • 1. Data: 2004-09-23 21:43:02
    Temat: Etat i umowa u tego samego pracodawcy
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witam!

    Wydaje mi się że już było ale nie mogę znaleźć więc pytam o taką
    sytuację:
    pracownik ma z pracodawcą umowę na pół etatu. Teraz pracodawca chce
    jak najmniejszym kosztem ale w miarę legalnie dać pracownikowi więcej
    kasy. Czy może to zrobić przez umowę o dzieło albo umowę zlecenie?
    Co będzie tańsze i jakie mogą być przeszkody? Czy może być taki sam
    zakres obowiązków?
    A może korzystniej będzie dla obu stron jeśli umowa o dzieło/zlecenie
    będzie podpisana z inną osobą pracującą na pełen etat u innego
    pracodawcy?
    Jakie byście doradzali rozwiązanie takiej sytuacji?
    Z góry dzięki.

    pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "I wave to my neighbour my neighbour waves to me
    By my neighbour is my enemy"