PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy

  • 1. Data: 2004-09-23 21:37:38
    Temat: Świadectwo pracy
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Jak postrzegany może być przez pracodawcę kandydat ze świadectwem z
    poprzedniej pracy: "rozwiązanie umowy przez pracownika bez wypowiedzenia"?

    Dzięki z góry za odpowiedzi i pozdr

  • 2. Data: 2004-09-23 23:31:25
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Misiu napisał (czw 23. września 2004 23:37):

    > Jak postrzegany może być przez pracodawcę kandydat ze świadectwem z
    > poprzedniej pracy: "rozwiązanie umowy przez pracownika bez wypowiedzenia"?
    >
    > Dzięki z góry za odpowiedzi i pozdr
    W świadectwie nie będziesz miał tak napisane.
    tylko "rozwiązanie umowy na podstawie paragrafu, ustęp...".
    w twoim przypadku - art55 p 1 lub 1.1

    i dodatkowo pamiętaj o art 55 p 3

    a jak może być traktowany? świadectwo przedstawiasz dopiero w momencie
    zatrudnienia. wcześniej jest czas prezentacji i negocjacji. W tym czasie
    powinieneś powiedzieć jaka była przyczyna i dobrze to uzasadnić, np "przez
    dwa miesiące nie wypłacano mi pensji, to z czego miałem zyć?"

  • 3. Data: 2004-09-24 14:55:37
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@W...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    "przez
    > dwa miesiące nie wypłacano mi pensji, to z czego miałem zyć?"

    Na świadectwie stoi napisane: rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia, art.
    30, par 1, pkt 3 kp

  • 4. Data: 2004-09-24 16:51:17
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 24 Sep 2004 16:55:37 +0200, "Misiu" <l...@s...pl>
    zakodował:

    >Na świadectwie stoi napisane: rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia, art.
    >30, par 1, pkt 3 kp

    Skontaktuj się z PIP - IMVHO trzeba będzie się odwołać, bo taki wpis
    może oznaczać równie dobrze, że to Ty naruszyłeś podstawowe obowiązki
    i zostałeś zwolniony "dyscyplinarnie". A na takiego pracownika to już
    na 100% pracodawcy krzywo patrzą.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2004-09-25 07:32:45
    Temat: Re: ?wiadectwo pracy
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

> [...]
    > może oznaczać równie dobrze, że to Ty naruszyłeś podstawowe obowiązki
    > i zostałeś zwolniony "dyscyplinarnie". A na takiego pracownika to już

    Dzięki.
    Wcześniej miałem dyscyplinarkę(art52 par 1 pkt1) i na wniosek m.in. pipu
    zmienili mi na takie. Odszedłem w wyniku ciężkiego naruszenia obowiązków
    przez pracodawcę.