PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Wdrożeniowiec/Konsultant systemu 1C: Enterprise 8 <=

  • 1. Data: 2019-11-13 10:45:03
    Temat: Warszawa => Wdrożeniowiec/Konsultant systemu 1C: Enterprise 8 <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Firma zajmująca się przygotowywaniem kompleksowych rozwiązań
    programistycznych pozwalających na efektywne zarządzanie
    biznesem poszukuje Wdrożeniowca/Konsultanta do spraw systemów
    handlowo-magazynowych i księgowych.
    Oferta programistyczna naszego Klienta skierowana jest do małych i
    średnich przedsiębiorstw. Proponowane rozwiązania dostępne są
    w systemie abonamentowym również na zasadzie płatnej
    subskrypcji w chmurze.

    *****
    ***** Wdrożeniowiec/Konsultant systemu 1C: Enterprise 8
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    Kandydat na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialny za
    bezpośredni kontakt i opiekę nad klientami. Do obowiązków
    należeć będzie:
    - badanie potrzeb klienta oraz przygotowywanie ofert zgodnych jego
    oczekiwaniami (zbieranie wymagań),
    - współpraca z działem programistycznym podczas realizacji zlecenia
    klienta,
    - weryfikacja poprawności gotowego rozwiązania oraz przekazanie go
    do klienta,
    -raportowanie wyników z prowadzonych działań.

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Dobra znajomość systemu 1C Enterprise 8 (minimum 2 lata
    doświadczenia we wdrażaniu) - warunek konieczny.
    * Biegła znajomość języka polskiego i rosyjskiego.
    * Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta.
    * Komunikatywność.
    * Zdolność do samodzielnej, systematycznej i efektywnej pracy.
    * Czynne prawo jazdy kat. B.
    * Dyspozycyjność.

    ***** Oferujemy:

    * Do 7 tys. zł brutto przy umowie o pracę,
    * Atrakcyjną premię za realizację miesięcznego planu kwotowego,
    * Stabilną formę zatrudnienia,
    * Udział we wdrażaniu na polski rynek nowych innowacyjnych
    systemów,
    * Pracę w młodym, ambitnym zespole,
    * Stałe godziny pracy: pon.-pt. 9.00-17.00,
    * Szkolenia wewnętrzne (w tym, w przypadku kandydatów z
    niedostateczną znajomością języka polskiego - wsparcie w
    nauce).

    ***** Inne:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>