-
Data: 2009-01-21 13:51:03
Temat: Warszawa/ Specjalist(k)a I linii wsparcia działu Service Desk nr-ref.: 09/SD/01
Od: "p...@t...pl" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Firma TouK to twórca wysokiej jakości rozwiązań informatycznych.
Jesteśmy obecni na rynku IT od 2002 roku. W ciągu sześciu lat naszej
działalności zapracowaliśmy na zaufanie wielu poważnych klientów z
sektora telekomunikacji, mediów, finansów, bankowości i ubezpieczeń.
Realizujemy całościowe projekty: od analizy funkcjonującego w firmie
oprogramowania, przez wypracowanie i wdrożenie spójnego systemu, po
wsparcie techniczne w jego utrzymaniu. Dostarczamy integralny produkt, a
nie cząstkowe usługi.
Poszukujemy osób na stanowisko: Specjalist(k)a I linii wsparcia działu
Service Desk.
Oczekujemy:
* Wykształcenie wyższe techniczne, mile widziani również studenci
ostatnich lat studiów
* Obowiązkowość i odpowiedzialność
* Komunikatywność
* Podstawowa znajomość baz danych i języków programowania
* Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne korzystanie z
dokumentacji technicznej
* Możliwość pełnienia dyżurów w trybie zmianowym
Zakres obowiązków:
* przyjmowanie zgłoszeń o incydentach w utrzymywanych systemach
* weryfikacja poprawności i kompletności zgłoszenia
* wstępna diagnoza problemu
* przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do odpowiednich zespołów
* monitorowanie realizacji zgłoszeń
* raportowanie
Oferujemy:
* ciekawe i rozwijające zadania
* przyjazną atmosferę w pracy
* adekwatne do umiejętności wynagrodzenie
* stałe zatrudnienie w dogodnej formie
* pracę w biurze w Warszawie
* elastyczne dostosowanie godzin pracy dla studentów
* możliwość rozwoju i awansu
Więcej informacji o firmie znajdziesz na stronie: http://touk.pl
pozostałe oferty pracy http://touk.pl/toukeu/rw/pages/praca.pl.do
Osoby zainteresowane ofertami pracy prosimy o przesłanie swojego CV wraz
z opisem zrealizowanych projektów na adres p...@t...pl. W zgłoszeniu
prosimy umieścić klauzulę o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w
procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997 o ochronie
danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883)".
Pozdrawiam,
Magda Żebrowska
TouK sp. z o.o. s.k.a.
Al. Bohaterów Września 9
02-389 Warszawa
kom. +48 660 222 280 tel. 22 576 18 12
fax: 22 823 10 18
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Senior Front-End Developer (ES6, OOP) z biegłym jęz. ang
- Katowice => Solution Architect <=
- Warszawa => Integration Architect <=
- Katowice => Lead Front-end Developer - Remotely (JS, AngularJS, TypeSc
- Warszawa => Senior JAVA Developer <=
- Warszawa => Senior Java Developer <=
- Kraków => Front-End Developer (praca w pełni zdalna) <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Młodszy konsultant ds. rekrutacji <=
- Warszawa => PROGRAMISTA C / C++ <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Konsultant ds. rekrutacji IT <=
- Dąbrowa Górnicza => Quality Assurance Engineer, Tester (7-10 k netto
- Szczecin => PROGRAMISTA C/C++ DEVELOPER <=
- Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji <=
Najnowsze wątki
- 2025-07-05 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-05 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-05 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-07-04 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-04 Wrocław => SAP ABAP Developer <=
- 2025-07-04 Warszawa => Mid/Senior IT Recruiter <=
- 2025-07-04 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-04 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-07-04 Warszawa => Specjalista wsparcia IT - analiza techniczna sprzętu IT <
- 2025-07-04 Zakrzewo => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-04 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-04 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-04 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-04 Warszawa => Technique IT - Hardware Configuration and Support <=
- 2025-07-04 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=