PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant Microsoft Dynamics AX - obszar finanse <=

  • 1. Data: 2022-10-04 16:30:08
    Temat: Warszawa => Konsultant Microsoft Dynamics AX - obszar finanse <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera rozwiązań w obszarze pozapłacowych
    świadczeń pracowniczych z zakresu sportu, rekreacji, kultury
    oraz programów kafeteryjnych, poszukujemy obecnie osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant Microsoft Dynamics AX - obszar finanse
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Zbieranie i opisywanie wymagań oraz opracowywanie rozwiązań w
    ramach rozwoju systemu w systemie Microsoft Dynamics AX 2012;
    * Rozwiązywanie bieżących problemów oraz wspieranie użytkowników
    wewnętrznych w obsłudze wdrożonego systemu;
    * Doradzanie w zakresie optymalnego wykorzystania systemu,
    sugerowaniem zmian w procesach, planie kont, konfiguracji itp.;
    * Wprowadzanie zmian w parametryzacji systemu;
    * Współpraca z zespołem programistów w zakresie przekazywania
    wymagań i tworzenia nowych funkcjonalności;
    * Testowanie rozwiązań;
    * Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzeniem szkoleń dla
    użytkowników;
    * Prowadzenie rolluot-ów wewnątrz grupy kapitałowej Benefit
    Systems.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Doświadczenie w parametryzacji systemu Microsoft Dynamics AX 2012
    * Znasz zagadnienia księgowe i podatkowe oraz obszar
    sprawozdawczości w systemach księgowych
    * Bardzo dobrze znasz system Microsoft Dynamics AX 2012 w zakresie:
    księgi głównej, rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
    środków trwałych czy też banków
    * Posiadasz umiejętność prowadzenia analiz i opisywania wymagań
    biznesowych
    * Chętnie dzielisz się wiedzą?
    * Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz innymi osobami,
    z którymi współpracujesz w organizacji
    * Osiągasz wysokie noty za styl współpracy i zawsze grasz fair
    play?

    ***** Oferujemy:

    * Czekamy na Ciebie z dogodną formą współpracy: kontrakt B2B lub
    umową o pracę,
    * Pakiet benefitów dostosowany do formy współpracy;
    * Pracujemy w biurze przy stacji metra Rondo Daszyńskiego w modelu
    hybrydowym lub zdalnie - to Ty wybierasz;
    * Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę
    zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance;
    * Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą, a rano
    czekają na nas dofinansowane śniadania;
    * Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do
    czasu pracy
    * Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy
    * Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla
    Twoich najbliższych;
    * Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z
    prywatnej opieki medycznej;
    * Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i
    przedszkoli oraz wyprawki do szkoły dla Twoich dzieci;
    * Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego z punktami, za które
    kupisz to czego Ci potrzeba oraz dostęp do tańszych biletów do
    kina i teatru;
    * Dzięki szkoleniom specjalistycznym i ogólnorozwojowym będziesz
    rozwijać swoje umiejętności i kompetencje;
    * Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie
    wdrożenia;
    * Twój weekend będzie dłuższy - w piątki pracujemy krócej :)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2210
    => => =>