PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop wypoczynkowy

  • 1. Data: 2005-10-03 08:47:52
    Temat: Urlop wypoczynkowy
    Od: "Marta" <s...@o...pl>

    Ile dni urlopu wypoczynkowego przysługuje mi jeśli w miesiacu lutym przechodze
    na emeryture?

  • 2. Data: 2005-10-03 12:27:06
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    pytasz o urlop za 2006 r.? Jeżeli będziesz zatrudniona do 31.01.2006
    r., to 3 dni za 2006 r., jeżeli będziesz zatrudniona jeszcze w lutym
    2006 r., to 5 dni.

    wa

  • 3. Data: 2005-10-03 12:52:10
    Od: "Marta" <s...@o...pl>

> [...]
    > pytasz o urlop za 2006 r.? Jeżeli będziesz zatrudniona do 31.01.2006
    > r., to 3 dni za 2006 r., jeżeli będziesz zatrudniona jeszcze w lutym

    Czyli jeśli stosunek pracy wygasa 2.02.2006 r tzn. że przysługuje mi 5 dni
    urlopu? A z czego wynika to że tylko 5 dni? Jak się to oblicza? Skoro w
    styczniu 3 dni a w lutym tylko 2 dni.

  • 4. Data: 2005-10-03 13:15:56
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (w nowej ortografii)
    Liczy się proporcjonalnie do "nadgryzionyh" miesięcy.
    Czyli 2 miesiące, czyli 2/12 = 1/6,
    teraz 1/6 x należny urlop za cały rok.
    I wynik zaokrągla się do całkowitego dnia w gurę.
    Tak było 2 lata temu,
    potem coś się w urlopah zmieniło, ale hyba nie w tym miejscu.

    (rużnica :3 dni za styczeń i 2 dni za luty
    wynika faktycznie z zaokrąglenia,
    bo na miesiąc pszypada 2 + troszeczkę , czyli za miesiąc 3 dni,
    ale za 2 miesiące 4 + 2 troszeczki , a po zaokrągleniu w gurę wynik jest 5)

  • 5. Data: 2005-10-04 17:29:14
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 3 Oct 2005 15:15:56 +0200, "stokrotka"
    <o...@a...pl> zakodował:

    >gurę.
    [...]
    >(rużnica

    Litości

    Reszta się zgadza - czyli 5 dni. Bo każdy niepełny miesiąc pracy
    zaokrągla się w górę i każdy niepełny dzień urlopu również w górę.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded