PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam Pracy › Szukam Pracy
  • Data: 2003-01-16 19:23:46
    Temat: Szukam Pracy
    Od: "jacek" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam jakiejś luzackiej pracy, najchętniej w rozrywce,
    reklamie, lub w jakiejś telewizji, radiu, gazecie. Najlepiej
    jakby był nienormowany czas pracy, dobre zarobki, i ogólnie
    żeby ta praca miała jakiś głębszy, duchowy aspekt. To są
    moje wymagania i nie ustąpię nawet o krok. Zwłaszcza w
    sprawie sensu i duchowego aspektu- tu nie mogę iść na
    kompromis.
    Pozdrawiam Pracodawców, nie pchać się wszyscy na raz.
    I ogólne SIEMA
    P.S.
    Może to być np. praca przy poszukiwaniu cywilizacji
    pozaziemskich. Ale dość podpowiedzi- Pracodawcy wykażcie
    trochę inwencji!!!!