-
1. Data: 2006-11-12 09:50:08
Temat: Szczecin/Koordynator w Biurze Obslugi Klienta
Od: Krystian Stypula <k...@h...pl>
home.pl - ogolnopolski dostawca uslug w sieci Internet poszukuje:
Koordynatora w Biurze Obslugi Klienta
Wymagania:
- doswiadczenie w zarzadzaniu i organizacji pracy zespolu,
- znajomosc zagadnien zwiazanych z Internetem na poziomie uzytkowym,
- komunikatywnosc,
- swoboda poslugiwania sie jezykiem polskim,
- jezyk angielski umozliwiajacy konwersacje,
- mile widziane doswiadczenie w pracy zwiazanej ze zdalna obsluga klienta.
Miejsce pracy:
Szczecin
Rozpoczecie pracy:
listopad 2006
Zakres pracy:
osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora jest odpowiedzialna za
organizacje pracy zespolu BOK oraz biezaca obsluge Klientow.
Forma zatrudnienia:
umowa o prace
Oferujemy:
ciekawa prace w komfortowych warunkach, mila atomsfere, dostep do
nowoczesnych technologii, mozliwosc rozwoju, motywujace warunki
wynagrodzenia.
Zlozenia oferty (CV) oraz wypelnienia formularza zgloszeniowego prosimy
dokonac pod adresem www.rekrutacja.home.pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?
-
Czy w dużych firmach naprawdę zarabia się więcej? Analiza raportu płacowego wiosna/lato 2025
-
Zmiany w wynagrodzeniach w I półroczu 2025: które branże zyskują, a które tracą?