PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika? › Swiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika?
  • Data: 2003-04-07 03:27:41
    Temat: Swiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A wy co byscie woleli miec w swiadectwie pracy?

    Mi bardziej ta druga wersja pasuje, bo za porozumieniem stron, to tak mi sie
    kojarzy ze przez nowego pracodawce moze byc postrzegane w taki sposob -
    "kryzys jest, ciecie kosztow - pewnie go zwolnili, bo byl slaby, albo nie
    sprawdzil sie, a moze mial za duzo wpadek".

    Czy to ze w uwczesnych czasach wypowiedzialem prace, ze wzgledu na brak
    perspektyw, swiadczy o mojej odwadze, zdecydowaniu, checi dazenia do celu,
    znaniu swojej wartosci, checi rozwoju - mysle ze to dobre cechy - chyba
    dobrze nimi sie pochwalic?

    pozdrawiam