PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika? › Re: Swiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika?
  • Data: 2003-04-07 07:28:01
    Temat: Re: Swiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marsiuu napisał:

    > A wy co byscie woleli miec w swiadectwie pracy?

    Moja kolezanka w poprzedniej pracy tez przywiazywala do tego detalu
    szczegolna wage. Pozwolisz zatem, ze ja, niepracodawca zaproponuje jedna
    z mozliwych ocen sposobu rozwiazania umowy:

    1. Zwolnienie - jest recesja i wszystkich zwalniaja (zwalniali? z
    optymizmem ;) )

    2. Za porozumieniem stron - dziwne, niby sam sie zwolnil, ale nadal jest
    na bezrobociu, to do czego tak sie spieszyl, a moze pracodawca mial na
    niego "haka"?

    Flyer