PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student

  • 1. Data: 2004-02-22 11:48:13
    Temat: Student
    Od: "Ezehiel Ad'Naar" <e...@e...pl>

    Witam, mam pytanie może ktoś się orientuje, bo ja niestety nie. Jak wygląda
    szansa na zatrudnienie studenta studiów dziennych przy pracy, na przykład
    administratora sieci czy webdevelopera ?
    pozdrawiam,
    Royal

  • 2. Data: 2004-02-22 13:15:33
    Temat: Re: Student
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "Ezehiel Ad'Naar" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szansa na zatrudnienie studenta studiów dziennych przy pracy, na przykład
    > administratora sieci czy webdevelopera ?

    13.2543455 %. Takiej odpowiedzi się spodziewałeś?

  • 3. Data: 2004-02-22 16:11:44
    Od: "Ezehiel Ad'Naar" <e...@e...pl>

    Nie, raczej cos w stylu, tak wielu pracodawcow zatrudnia na takich
    warunkach, albo nie, praktycznie wogole -> + - takiej pracy etc. czy az tak
    ciezko pomyslec ? :]

  • 4. Data: 2004-02-22 16:35:47
    Od: "hrabia" <h...@g...pl>

    > Jak wygląda
    > szansa na zatrudnienie studenta studiów dziennych przy pracy, na przykład
    > administratora sieci czy webdevelopera ?

    Wielu tak dorabia, przynajmniej w Warszawie.

    h.

  • 5. Data: 2004-02-22 16:41:05
    Od: RaDzAw <r...@p...fm>

    Użytkownik Ezehiel Ad'Naar napisał:
    > Witam, mam pytanie może ktoś się orientuje, bo ja niestety nie. Jak wygląda
    > szansa na zatrudnienie studenta studiów dziennych przy pracy, na przykład
    > administratora sieci czy webdevelopera ?

    Jesli chodzi o administracje to watpie, gdyz pracodawcom raczej zalezy
    na tym aby siec/serwer chodzil non stop (a student raczej nie bedzie
    siedzial przy nim).

    Webdeveloper/programista to juz cos innego - mozna to wykonywac np.
    zdalnie, nie siedzac w firmie, na zajeciach na uczelni ;) itp.

  • 6. Data: 2004-02-22 19:22:49
    Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl>

> [...]
    > szansa na zatrudnienie studenta studiów dziennych przy pracy, na przykład
    > administratora sieci czy webdevelopera ?

    Istnieje taka mozliwosc. Znam kilka osob, ktore (w Warszawie)
    dorabiaja w taki wlasnie sposob, glownie jako
    administratorzy sieci lub graficy komputerowi.
    Robia to zdalnie, od czasu do czasu pokazujac sie u pracodawcy.

    Proponuje poszukac ofert na grupie pl.praca.oferowana.

    pozdrawiam

    --
    Sylwia

  • 7. Data: 2004-02-23 09:46:09
    Od: "Ezehiel Ad'Naar" <e...@e...pl>

    i tutaj pojawia się mały problemik, bo nie studiuję w Warszawie, ale do
    czasu. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi :)