PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za GRANICA

  • 1. Data: 2004-02-22 10:36:45
    Temat: Praca za GRANICA
    Od: "Anonim" <N...@N...NOSPAM.PL>

    Witam!

    Szukam pracy za granica na okres wakacji.
    Czy moze mi ktos polecic jakas strone www z ofertami?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-02-22 17:16:00
    Temat: Re: Praca za GRANICA
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Anonim wygrazmolil(a):

    > Witam!
    >
    > Szukam pracy za granica na okres wakacji.
    > Czy moze mi ktos polecic jakas strone www z ofertami?
    >
    > Pozdrawiam!

    http://www.google.pl/search?q=oferty+pracy+za+granic
    %C4%85&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&
    lr=

    Na razie tylko tyle, jak znajdziesz cos ciekawego to daj znac, tez
    chetnie pojedziemy dotrzymac ci towarzystwa.
    Ach te kontakty, trzeba dbac o nie.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %