PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Req]Nowa ustawa

  • 1. Data: 2004-02-22 11:37:12
    Temat: [Req]Nowa ustawa
    Od: "oremiusz" <o...@w...pl>

    Jeszcze raz prosze o pomoc! Kilka dni temu napisałem:
    " Dziś dowiedziałem sie o nowej ustawie, która ponoć weszła w styczniu
    tego roku, że prace w poszczególnych dniach nalezy zamknąć w 24 h. Tzn.
    jeśli mam na 12:00 jednego dnia, nastepnego nie moge juz przyjść na np16, bo
    to wykracza okres 24 h. Czy coś o tym słyszeliście i czy moze gdzies jest
    napisane to na necie?"

    Jedna osoba mi odpowiedziała, zebym poprostu zajrzał do Kodeksu Pracy, temat
    Czas Pracy, stan prawny 01.01.2004. Tak tez zrobiłem. Ale nic na ten temat
    nie wyczytałem. Dokładnie zajrzałem w
    temat JAKIE ZMIANY W KODEKSIE PRACY W 2004 ROKU? na str
    http://www2.jobs.pl/library.nsf/0/634e36936c547c17c1
    256df00045b2b8?OpenDocum
    ent
    Niestety nic nie znalazłem na ten temat. Nadal prosze o pomoc, moze xle
    szukam, albo poprostu nie ma takiej zmiany o której pisałem.
    Pozdrawiam!!!

  • 2. Data: 2004-02-22 14:34:49
    Temat: Re: [Req]Nowa ustawa
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    a mozesz napisac jaka to firma? bo interpretatacja zalezy od firmy inaczej
    pracuje urzad,hipermarket czy pogotowie.

    ---

  • 3. Data: 2004-02-22 16:08:58
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Niestety nic nie znalazłem na ten temat. Nadal prosze o pomoc, moze xle
    > szukam, albo poprostu nie ma takiej zmiany o której pisałem.

    Nie przeczytałeś dokładnie kp. Podaje Ci art 132 do 134 kp z 01.01.br.Przecztaj
    to i wyciągnij wnioski. Pozdrawia.

  • 4. Data: 2004-02-23 22:04:09
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "oremiusz" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    np16, bo
    > to wykracza okres 24 h. Czy coś o tym słyszeliście i czy moze gdzies

    Można rozpocząć pracę w następnym dniu o 16:00, ale nie można np. o
    11:00.
    Zobacz przystępny komentarz na stronie:

    http://gratka.wp.pl/pr/info.phtml?id=6503

    Pozdrawiam