PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedaż programu za granicę

  • 1. Data: 2002-03-29 09:48:48
    Temat: Sprzedaż programu za granicę
    Od: Michal Baranski <b...@e...com.pl>

    Witam
    Rzadko zaglądam tutaj, dlatego z góry wszystkich przepraszam jeśli temat
    już był poruszony.

    Firma z Niemiec zwróciła się do mnie z chęcia zakupu mojego programu
    wraz ze źródłami. Nie mam działalności, znajomi mający działalność nigdy
    nie sprzedawali za granicę i nie chcieliby się w to angażować.
    Jak to załatwić ? - próbować przez jakąś firmę, umowa zlecenia, coś
    innego ??
    Jakie dokumenty są potrzebna?
    Chodzi mi o to, żeby to załatwić najprościej i w pewny sposób.
    Oczywiście chodzi też o podatki aby jak najmniej oddać państwu.
    Proszę o pomoc.
    Dziękuję za wszystkie pomysły i sugestie.

    --
    Michal Baranski
    mailto:m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-03-29 21:03:20
    Temat: Odp: Sprzedaż programu za granicę
    Od: "michail" <m...@s...pl>

    wyslij maila z zapytaniem do konsulatu ale i ile mnie pamiec nie myli jak mi
    kiedys odpisali to clo sie odprowadza od wartosci nosnika na ktorym jest
    program
    jakos tak tam bylo :)

    pzodrawiam