eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSpecjalista IT / help desk - Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-05-25 10:05:14
    Temat: Specjalista IT / help desk - Warszawa
    Od: "." <p...@c...remove.pl>

    Specjalista IT / help desk
    [nr ref. 012099]

    Zadania:
    - opieka nad infrastrukturą teleinformatyczną klientów,
    - prowadzenie wdrożeń systemów informatycznych,
    - wsparcie techniczne dla klientów.

    Wymagania:
    - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
    - komunikatywność;
    - bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 2K/XP/Vista oraz
    Linux;
    - wysoka kultura osobista;
    - umiejętność samodzielnego prowadzenia powierzonych zadań i
    podejmowania decyzji;
    - umiejętnością samodzielnego organizowania sobie czasu pracy;
    - miejsce zamieszkania - Warszawa/okolice;
    - prawo jazdy kat. B i własny samochód.

    Mile widziane:
    - znajomość Windows Server, MS Exchange - mile widziana;
    - wykształcenie informatyczne - mile widziane;
    - znajomość TCP/IP i modelu ISO-OSI;
    - znajomość urządzeń sieciowych, budowy i działania sieci LAN i WLAN (WiFi);

    Oferujemy:
    - możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia;
    - kontakt z różnorodnymi rozwiązaniami i technologiami informatycznymi;
    - atrakcyjne wynagrodzenie;
    - stałą opiekę merytoryczną;
    - elastyczny czas pracy;

    Kontakt:
    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie LM i CV na adres: p...@c...pl
    nr ref. 012099

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

    W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik
    Ustaw Nr 133 Poz. 883)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1