-
1. Data: 2009-05-25 10:05:14
Temat: Specjalista IT / help desk - Warszawa
Od: "." <p...@c...remove.pl>
Specjalista IT / help desk
[nr ref. 012099]
Zadania:
- opieka nad infrastrukturą teleinformatyczną klientów,
- prowadzenie wdrożeń systemów informatycznych,
- wsparcie techniczne dla klientów.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- komunikatywność;
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 2K/XP/Vista oraz
Linux;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność samodzielnego prowadzenia powierzonych zadań i
podejmowania decyzji;
- umiejętnością samodzielnego organizowania sobie czasu pracy;
- miejsce zamieszkania - Warszawa/okolice;
- prawo jazdy kat. B i własny samochód.
Mile widziane:
- znajomość Windows Server, MS Exchange - mile widziana;
- wykształcenie informatyczne - mile widziane;
- znajomość TCP/IP i modelu ISO-OSI;
- znajomość urządzeń sieciowych, budowy i działania sieci LAN i WLAN (WiFi);
Oferujemy:
- możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia;
- kontakt z różnorodnymi rozwiązaniami i technologiami informatycznymi;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- stałą opiekę merytoryczną;
- elastyczny czas pracy;
Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie LM i CV na adres: p...@c...pl
nr ref. 012099
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik
Ustaw Nr 133 Poz. 883)