-
1. Data: 2003-08-18 06:57:21
Temat: Sekretarka/praca biurowa/Zabrze, Gliwice, Chorzow, Bytom......
Od: "B" <s...@o...pl>
Poszukuję pracy w Zabrzu, Bytomiu. Gliwicach, Tarnowskich Górach, Chorzowie,
i okolicach.
Jako asystentka, sekretarka, sprzedawca telefonów komórkowych, inna praca
biurowa.
Nie interesuje mnie stanowisko przedstawiciela handlowego.
wykształcenie
*wyższe ekonomiczne(licencjat),
*technik informatyk(dwuletnie Policealne Studium)
doświadczenie zawodowe
*w pracy związanej z bankowością i informatyka,
*krótkie jako sekretarka
inne:
*znajomość bankowości, informatyki i podstaw księgowości
*czynne prawo jazdy
*komunikatywny angielski
*bezproblemowa obsługa komputera
*obsługa urządzeń biurowych
*dobra prezencja, 28 lat
Jestem osobą niekonfliktową, spokojna, łatwo nawiązuję kontakty.
Oferty proszę kierować na adres: s...@o...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Co grozi za nieobecność podczas kontroli L4? Błąd pracownika może kosztować zasiłek
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż