-
1. Data: 2004-01-03 18:50:43
Temat: Sekretarka, asystentka/Wrocław
Od: "Aneta" <a...@w...pl>
Poszukuję pracy jako sekretarka, asystentka, pracownik w biurze obsługi
klienta lub biurze sprzedaży. mam wyższe wykształcenie, trzyletnie
doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu.
Zajmowałam się m.in.:
-nadzorem finansowym-prowadzenie kasy, raporty, przelewy, obsługa kasy
fiskalnej, windykacja neleżności
-fakturowaniem oraz przygotowywaniem dokumentów do księgowości, sprawdzanie
ich poprawności
-przygotowywaniem ofert i przeprowadzaniem procedury zamówieniowej
-obsługą klientów indywidualnych
-obiegiem korespondencji wychodzącej i przychodzącej
-częściową obsługą kadr - rozliczanie delegacji, umowy zlecenia i umowy o
pracę, wypłaty wynagrodzeń
-nadzór nad stanem magazynowym
-organizacją pracy-umawianie spotkań, wyjazdów serwisowych
-współpracą z podwykonawcami
-kontrolą nad organizacją biura-zaopatrywanie w niezbędne artykuły,
rezerwacje, organizacja imprez, prenumeraty
Proszę o kontakt a...@w...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024