PracaGrupypl.praca.szukana › ------SERWISANT/ Wrocław i okolice

  • 1. Data: 2003-12-01 08:27:50
    Temat: ------SERWISANT/ Wrocław i okolice
    Od: "Przemysław" <a...@i...pl>

    Szanowni Państwo,

    Z uwagi na przeprowadzkę szukam stałej pracy w serwisie komputerowym,
    ewentualnie w firmie potrzebującej stałej opieki serwisowej nad sprzętem
    komputerowym i siecią informatyczną lub z pokrewnej branży we Wrocławiu lub
    okolicach np. Środa Śląska.
    Posiadam ponad sześcioletnie doświadczenie w naprawie, diagnostyce
    komputerów oraz konfiguracji oprogramowania,drobne naprawy
    elektryczno-elektroniczne,
    doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Znane są mi zasady prowadzenia
    magazynu i wysyłek
    reklamacyjnych. Znajomość zagadnień instalacji i konfiguracji sieci
    komputerowych.
    Systemy: Windows 9x/ME/2000/XP,Linux (Slackware).

    Wszystkim zainteresowanym moją ścieżką zawodową oraz zdobytym
    wykształceniem wyślę CV.

    Przemysław Kanikowski

    Tel.: 0 503-81-80-20
    E-mail.: b...@p...pl