PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Rzeszów => UX/UI Designer <=

  • 1. Data: 2021-07-22 14:00:06
    Temat: Rzeszów => UX/UI Designer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy tworzącej innowacyjną platformę webową
    oraz aplikację mobilną z zestawem funkcjonalności dopasowanym
    do faktycznych potrzeb współczesnego turysty, służącej do
    łatwej organizacji wypoczynku na wodzie i wybrzeżu, w związku z
    intensywnym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** UX/UI Designer
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Projektowanie/tworzenie interfejsu użytkownika dla naszego
    marketplace'u
    * Tworzenie mockup'ów, prototypów na wszystkie platformy WEB (RWD),
    iOS, Android
    * Ścisła współpraca z developerami, project managerem, analitykiem
    biznesowym
    * Przygotowywanie projektów graficznych
    * Optymalizowanie aplikacji pod kątem usability
    * Kreowanie wizerunku aplikacji
    * Praca w metodyce SCRUM
    * Dobór narzędzi oraz rozwiązań do wykonania pracy
    * Potencjalnie kierowanie zespołem Designerów
    * Utrzymanie/uporządkowanie strefy projektowej

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum 4 letnie komercyjne doświadczenie jako Designer UX/UI stron
    internetowych i aplikacji mobilnych na platformę iOS i Android
    * Znajomość trendów i standardów w projektowaniu UX / UI
    * Umiejętność łączenia wiedzy UX z wymaganiami biznesowymi
    * Dbałość o szczegóły w trakcie projektowania
    * Masz wysoki poziom kreatywności
    * Otwarty umysł: myślisz globalnie, ale przywiązujesz uwagę do
    szczegółów
    * Komunikacja: lubisz rozmawiać z ludźmi, słuchasz innych, a
    jednocześnie umiesz się nie zgadzać i potrafisz argumentować
    swoje decyzje,
    * Dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) poziom
    minimum B1.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość specyfiki produktów e-commerce
    * Znajomość narzędzi Figma, Zeplin, Adobe, YouTrack, Confluence,
    Slack
    * Znajomość metodologii pracy Scrum

    ***** Oferujemy:

    * Możliwość kreowania nowego rozwiązania IT do tej pory
    niedostępnego w tym segmencie rynku,
    * Elastyczne godziny pracy, całkowitej pracy zdalnej,
    * Możliwość rozwoju osobistego oraz praca z najnowszymi
    technologiami,
    * Atrakcyjne pakiety szkoleniowe oraz wyjazdy integracyjne,
    * Wsparcie finansowe do różnego rodzaju kursów, lekcji angielskiego
    itp.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2107