PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy o pracę w czasie choroby

  • 1. Data: 2004-02-04 09:43:09
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę w czasie choroby
    Od: "Marta" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    od ponad 2 miesięcy jestem na zwolnieniu lekarskim, nie chcę jednak wracać już
    do tego pracodawcy - najchętniej uniknęłabym jakiegokolwiek osobistego kontaktu
    z przełożonym. Chcę rozwiązać umowę o pracę z jednomiesięcznym wypowiedzeniem.
    Ale mam wątpliwości, czy wypowiedzenie można wysłać pracodawcy w czasie
    zwolenienia lekarskiego? W okresie wypowiedzenia także będę miała L4.

    pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2004-02-04 10:38:28
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę w czasie choroby
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,
    Pracownik może wypowiedzieć umowę o pracę podczas nieobecności w pracy, np.
    z powodu zwolnienia lekarskiego.
    Ale podejmując taką decyzję trzeba się najpierw dobrze zastanowić, czy mamy
    zamiar dalej pracować i czy mamy zapewnione nowe miejsce pracy.
    Umowę najlepiej rozwiązać za porozumieniem stron, w terminie uzgodnionym z
    pracodawcą. Pracodawca z pewnością wyrazi zgodę, ponieważ z pracownika na
    długotrwałym zwolnieniu lekarskim mała pociecha.

    Pozdrawiam

    wa