PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy o pracę - pilne ! › Rozwiązanie umowy o pracę - pilne !
  • Data: 2006-08-21 12:40:42
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę - pilne !
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    w mojej obecnej firmie pracuję 2,5 roku, jakiś czas temu podpisałem aneks do
    umwy zwiększjący mi okres wypowiedzenia do 6 miesięcy.
    W tej chwili dostałem lepszą propozycję pracy i w związku mam pytanie :
    - czy mogę rowiązać umowę w tybie wynikającym z kodeksu pracy tj. 1 miesiąca
    - czy pracodawca może zwolnić mnie w trybie dyscyplinarnym jeżeli nie wyrazi na
    to zgody jeżeli po okresie 1 miesiąca nie przyjdę do pracy
    - jeżeli zwolni mnie dyscyplinarnie - co wtedy mogę zrbić - czy istnieje szansa
    odwołania się od tego

    pzdr,
    Darek