PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa w upał › Rozmowa w upał
    From: "Na" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rozmowa w upał
    Date: Sat, 2 Aug 2003 07:32:36 +0000 (UTC)

    Zastanawiam się jak ubrac się na rozmowę przy upałach 30 st. To moja pierwsza
    rozmowa wiec nie za bardzo wiem jak się ubrać. Niestety wszystkie garsonki mam
    na cieplejsze okazje, chyba przed pracodowcą wyglądałabym jak zmokła,spocona kura.
    Czy biał koszula, spodnie lniane są na miejscu ? A może lepiej spódnica i
    biała bluzka ?
    Czy może sukienka z krótkim rękawem ?
    Co z butami z odrytymi palcami sa w porządku ?
    Pracodoawca nie jest z tych co wymagają garsonek i garniturów na codzień. Ale
    chciałoby się nieżle wypaść. Co proponujecie ? Z góry dziękuje za wszelkie
    sugestie. Na