PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja w PUP

  • 1. Data: 2005-01-03 13:02:27
    Temat: Rejestracja w PUP
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Witam
    Czy jest możliwość zarejestrowania osoby jako bezrobotnej w PUP listownie?
    Wkładam w kopertę ksero dowodu, świadectwa pracy, nip, pesel...
    Czekanie cały dzień w kolejce po rejestrację jest przecież stratą czasu,
    potrzebnego do poszukiwań pracy.
    Swoją drogą: wie ktoś może, co panie rejestratorki robią, że im tyle czasu
    schodzi z obsługą jednego człowieka?

    pozdr

  • 2. Data: 2005-01-03 13:32:03
    Temat: Re: Rejestracja w PUP
    Od: "AndrzejW" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wkładam w kopertę ksero dowodu, świadectwa pracy, nip, pesel...
    > Czekanie cały dzień w kolejce po rejestrację jest przecież stratą czasu,

    Niestety PUP uważa, że skoro jesteś bezrobotny to nie masz nic lepszego do
    roboty, jak stać w kolejce. W końcu to
    urząd jest od tego, aby Ci znaleźć pracę ;).

    > Swoją drogą: wie ktoś może, co panie rejestratorki robią, że im tyle czasu
    > schodzi z obsługą jednego człowieka?

    Jak pójdziesz się rejestrować to zobaczysz....

    pozdr
    Andrzej

  • 3. Data: 2005-01-03 13:52:27
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "AndrzejW" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety PUP uważa, że skoro jesteś bezrobotny to nie masz nic lepszego
    do
    > roboty, jak stać w kolejce. W końcu to
    > urząd jest od tego, aby Ci znaleźć pracę ;).

    no tak, zapomnialem.

    > Jak pójdziesz się rejestrować to zobaczysz....

    Kiedyś się rejestrowałem, przyszedłem sobie 13,45 (czynne do 14,00) i pani
    w milej atmosferze zalatwila w ciagu niecalych 10 minut. Dlatego pytam, bo
    dzis o 12 ludzie na koncu ogromnej kolejki mowia ze czekaja od 7,30.

  • 4. Data: 2005-01-03 14:25:13
    Od: "AndrzejW" <w...@g...pl>

    > Kiedyś się rejestrowałem, przyszedłem sobie 13,45 (czynne do 14,00) i pani
    > w milej atmosferze zalatwila w ciagu niecalych 10 minut.

    Widocznie miałeś szczęście, i nie było kolejki. I nie byłeś skomplikowanym
    przypadkiem ;)

    Dlatego pytam, bo
    > dzis o 12 ludzie na koncu ogromnej kolejki mowia ze czekaja od 7,30.

    Może pracownicy mieli jakieś zebranie...

    A poważnie. Zdaża się czasami, że ktoś przyniesie świadectwo pracy
    wypełnione niezgodnie z obowiązującymi przepisami. Wtedy Pani musi biegać po
    radcach prawnych, kierownikach - konsultować się co z tym fantem zrobić....
    To może trwać.

    Czasem zjawi się marudny bezrobotny, który przeglądając dostępne oferty - 10
    minut poświęca na jedną. Pani nie może zabardzo popędzać takiej osoby...

    Powodów może być wiele, że czasem kolejka idzie szybciej, czasem całkiem
    wolno.

    pozdr
    Andrzej

  • 5. Data: 2005-01-03 22:51:21
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

> [...]

    > w milej atmosferze zalatwila w ciagu niecalych 10 minut. Dlatego pytam, bo
    > dzis o 12 ludzie na koncu ogromnej kolejki mowia ze czekaja od 7,30.

    W srode sie wybieram,wiec napisze jak bylo :)
    Kumpela byla tam ok 10 miesiecy temu i zjawila sie pod urzedem o 6 rano i
    bynajmniej nie byla pierwsza.Po otwarciu drzwi ludziska napierali:kto
    pierwszy ten lepszy,wiec wyladowala nieco dalej ale w pierwszej
    dziesiatce.Ok 12 byla w domu.

    Magda

  • 6. Data: 2005-01-05 00:57:44
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    AndrzejW napisał(a):

    > Czasem zjawi się marudny bezrobotny, który przeglądając dostępne oferty - 10
    > minut poświęca na jedną. Pani nie może zabardzo popędzać takiej osoby...
    Przegladanie ofert jest przy innych okienkach zazwyczaj

    Robert

  • 7. Data: 2005-01-05 11:14:28
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > W srode sie wybieram,wiec napisze jak bylo :)

    Hm,wyglada na to ze wybieram sie w lutym,zapomnialam ze mam miesiac
    wypowiedznia,shit.

    Magda