PracaGrupypl.praca.dyskusje › Refleksje (dlugie)

  • 11. Data: 2003-06-20 00:07:21
    Temat: Re: Refleksje (dlugie)
    Od: "bAnan" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miras" <m...@i...pl> napisał
    > poza tym: opracowywanie nowych protokolow dla sieci LAN,MAN,WAN czy

    tworzenie nowych protokolow? po co?
    piles - nie pisz ;-)

    --
    pozdro, bAnan

  • 12. Data: 2003-06-20 00:09:19
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    bAnan wrote:
    > Użytkownik "miras" <m...@i...pl> napisał
    >
    > tworzenie nowych protokolow? po co?
    > piles - nie pisz ;-)

    no tak to wychodzi na to ze u nas caly instytut za darmo kase bierze.

    --
    Pozdr
    miras

  • 13. Data: 2003-06-20 00:14:31
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    zebym znowu nie zostal zle zrozumiany:
    w wiekszosci chodzi o ulepszanie juz istniejacych ale kto wie co oni tam
    knuja :)

    --
    Pozdr
    miras

  • 14. Data: 2003-06-20 00:25:07
    Od: "bAnan" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miras" <m...@i...pl> napisał
    > no tak to wychodzi na to ze u nas caly instytut za darmo kase bierze.

    ktorys z instytutow u .warszawskiego tworzy protokoly dla lan, man, wan?
    jestes tego absolutnie pewnien?
    mozna prosic o jakies dokladniejsze informacje?

    --
    pozdro, bAnan

  • 15. Data: 2003-06-20 00:31:00
    Od: "bAnan" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miras" <m...@i...pl> napisał
    > zebym znowu nie zostal zle zrozumiany:
    > w wiekszosci chodzi o ulepszanie juz istniejacych

    ja na prawde nie chce sie czepiac ;-) i spac bym juz chcial isc, ale:
    1. o co chodzi w mniejszosci?
    2. ulepszanie? pytanie dla kogo? i w jakim celu? pozostana chyba
    retoryczne...

    > ale kto wie co oni tam knuja :)

    a bo oni to tak lubia sobie pokuc od czasu do czasu ;-)

    --
    pozdro, bAnan

  • 16. Data: 2003-06-20 00:34:08
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    bAnan wrote:
    > Użytkownik "miras" <m...@i...pl> napisał
    >
    > ktorys z instytutow u .warszawskiego tworzy protokoly dla lan, man,
    > wan? jestes tego absolutnie pewnien?
    > mozna prosic o jakies dokladniejsze informacje?

    Politechnika Warszawska
    Zaklad Teleinformatyki i Telekomutacji

    polecam uwadze np. pana Burakowskiego ktory zajmuje sie Aquilla. nie jest to
    wprawdzie nowy protokol(tylko mechanizm sieciowy pozwalajacy spelnic QoS w
    sieciach opartych na IP) ale chyba jest to ciekawsze niz pisanie "platnika"

    --
    Pozdr
    miras

  • 17. Data: 2003-06-20 00:36:49
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    bAnan wrote:
> [...]
    > 1. o co chodzi w mniejszosci?
    > 2. ulepszanie? pytanie dla kogo? i w jakim celu? pozostana chyba

    nie wiem czy sie czepiasz czy nie. w ogole nie wiem o co Ci chodzi.
    slyszales o sieciach 4 generacji, nawet o UMTS ktory jest ciagle w fazie
    standaryzacji, AQuilla, algorytmy kontroli ruchu dla ATM?

    --
    Pozdr
    miras

  • 18. Data: 2003-06-20 00:47:41
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    bAnan wrote:
    > ide spac :) dobranoc

    ja chyba tez. jutro o 6 trzeba wstac.
    dobranoc

    --
    Pozdr
    miras

  • 19. Data: 2003-06-20 00:49:58
    Od: "bAnan" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > wprawdzie nowy protokol(tylko mechanizm sieciowy pozwalajacy spelnic QoS w
    > sieciach opartych na IP) ale chyba jest to ciekawsze niz pisanie

    to juz brzmi wiarygodnie, z tym ze
    - nie protokoly, tylko projekt aquilla
    - i nie tworzy, tylko sie zajmuje

    przypomnial mi sie kawal ;-)
    Czy to prawda, ze w Moskwie na Placu Czerwonym rozdaja samochody?
    - Oczywicie, prawda.Tylko nie w Moskwie, a w Leningradzie, nie na Placu
    Czerwonym tylko na ulicy Rewolucji, nie samochody tylko rowery i nie rozdaja
    tylko kradna.

    PS. pracodawca do studenta:
    - jak na studenta 3. roku powinien Pan lepiej orientowac sie w pracach Pana
    uczelni (to tez byl kawal, taki lekko brutalny :P)

    ide spac :) dobranoc

    --
    pozdro, bAnan

  • 20. Data: 2003-06-20 00:52:18
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    bAnan wrote:

    > PS. pracodawca do studenta:
    > - jak na studenta 3. roku powinien Pan lepiej orientowac sie w
    > pracach Pana uczelni (to tez byl kawal, taki lekko brutalny :P)

    eh przeczytalem ten kawal i musze skomentowac :)

    nie mozna orientowac sie we wszystkim(tym bardziej ze jest kilka zakladow w
    kazdym z kilku instytutow). jak na razie mam ogolny zarys, a prace
    magisterska bede pisal z kryptografi :P

    --
    Pozdr
    miras