PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztów dojazdu na rozmow › Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    Date: Sat, 25 Mar 2006 20:37:48 +0000 (UTC)

    Nixe <n...@f...peel> wrote:

    > Naprawdę? I w jaki sposób kwalifikuje się takie koszty w księgowości?
    > Zastanawiam się, czy w ogóle można to podciągnąć pod koszty firmy.

    Szczerze? Nie interesuje mnie to jako pracownika.
    Mogą to być nawet wydatki reprezentacyjne.
    Jednakże skoro firmie na mnie zależy, to nie widzę powodu, aby nie dokonać
    takiej refundacji.

    > Wyobrażasz sobie zwrot kosztów podróży dla 50-100 kandydatów?

    Przecież nie mówimy o zwrocie kosztów dla wszystkich.
    Można dokonać wstępne interview telefoniczne (tak jak to robi większość firm
    w Europie Zachodniej i zaprosić na rozmowę 3-4 kandydatów).

    > Bo ja niekoniecznie.
    > Za znaczki, koperty, papier i tusz do drukarki też powinni zwracać?

    Znaczki i koperty nie kosztują kilkaset złotych.

    > Rozumiem, że Ty zawsze zwracasz koszty kandydatom :>

    Nie. Natomiast jeśli musiałbym wydać kilkaset złotych lub więcej na podróż,
    to jak najbardziej zasugerowałbym pokrycie kosztów przez pracodawcę.
    Choćby części.
    Oczywiście z założeniem jak wyżej że jestem jednym z kilku kandydatów.

    --
    Przemysław Maciuszko