PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie z pracy a wypowiedzenie › Re: zwolnienie z pracy a wypowiedzenie
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie z pracy a wypowiedzenie
    Date: Thu, 11 Sep 2003 20:20:32 +0200

    Użytkownik "PASSA" <b...@p...poznan.pl> napisał w wiadomości
    news:bjq2ap$39t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    natychmiastowym
    > z punktu chyba 55 B (jezeli pracodawca nie wyplaca wynagradzenia lub
    spoznia
    > sie notorycznie) po czym po 3 dniach dostalem wypowiedzenie ze strony
    > pracodawcy ze skutkiem natychmiastowym poniewaz nie pojawilem sie w pracy.
    > Pracodawca na dodatek nie zapłacil mi za ostatni miesiac pracy. Ja
    zostałem
    > pokrzywdzony bo przez swiadectwo pracy z dyscyplinarka nie przyjeli mnie
    do
    > 2 firm (i mam to udoumentowane ze ze wzgledu na swiadectwo pracy).
    Walczylem
    > listownie z mojim bylym pracodawca i nic minely 3 miesiace i nadal nic on
    > sie nie kwapi do zmiany swadectwa i do wyplaty zaleglych wynagrodzen. Czy
    > ktoś się orientuje jak to wyglada jak bym chcial isc z tym do sadu i czy
    nie
    > przekroczylem jakis ustawowych terminow???
    Jesli masz na kopii TWOJEGO wypowiedzenia dosatarczonego do pracodawcy
    potwierdzenie, ze je otzrymali, to ich pozniejsze wypowiedzenie
    dyscyplinarne dla ciebie jest bezprawne .Natychmiast po otrzymaniu od
    pracodawcy wypowiedzenia zamiast swiadectwa pracy powinienes interweniowac w
    PIP.
    Teraz tez nie masz innego wyjscia, jak tam sie udac z kompletem dokumentow.i
    prosic o interwencje, ponmiewaz pracodawca odmawia ci wydania swiadectwa
    pracy do twojego wypowiedzenia, tylko daje je do swojego, dyscyplinarnego,
    wystawionego po fakcie.
    Jak nie masz kopii potwierdzonej...kiepsko to widze.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##