PracaGrupypl.praca.dyskusjezawody terazniejszosci ;) › Re: zawody terazniejszosci ;)
  • Data: 2005-10-05 20:16:12
    Temat: Re: zawody terazniejszosci ;)
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mhl999 napisał(a):

    > hehe, tak nisko to nie upadlem ;-)

    Nie dalej jak w czerwcu, czyli w terminie sesji [1], dwóch
    moich kolegów na roku powzięło zamiar zostania koderami
    z prawdziwego zdarzenia. Jak pomyśleli, takoż i zrobili.
    Wzięli opasłe tomiszcze o zachęcającej nazwie 'IA-32 Intel
    Architecture Software Developer's Manual' i posługując się
    umieszczonymi tamże opcodami oraz edytorem hex, stworzyli
    bajt po bajcie funkcjonalnie działający plik 'hello.com',
    poprawny i wyświetlający powszechnie już znany napis
    'Hello world!'. :-)

    [1] Termin sesji, to jak powszechnie wiadomo czas, kiedy
    student powinien pilnie przypominać sobie i powtarzać
    nagromadzoną w ciągu semestru (roku) wiedzę, a robi
    dokładnie wszystko tylko się nie uczy. ;-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl