PracaGrupypl.praca.dyskusjezasady prowadzenia szkoleń › Re: zasady prowadzenia szkoleń [OT]
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zasady prowadzenia szkoleń [OT]
    Date: Sun, 24 Jun 2007 14:45:36 +0200

    W wiadomości news:f5l6o3$df5$1@node1.news.atman.pl Kuroi Bonza
    <b...@s...com> pisze:

    > Nie mam do Ciebie człowieku siły
    Do mnie, chłopcze, nie musisz mieć żadnej siły.
    Ty sobie ze sobą spróbuj poradzić jakoś.

    > mam nadzieję, że z edukacją jednak nic wspólnego nie masz.
    Jest przysłowie, że nadzieja jest matką głupich.
    I wszystko się zgadza.
    Nic nie wskazuje na to, abyś był w stanie wypowiedzieć się rzeczowo (o
    fachowości nie wspominając) nt. metod stosowanych w edukacji, planowaniu
    kształcenia, tworzenia programów ramowych itp., itd., jesteś więc dla mnie
    bezwartościowy jako źródło wiedzy (nie tylko zresztą).

    > Zaprzestaje niniejszym jakiejkolwiek z Tobą dyskusji
    Synu! Ja cię nigdy do żadnej dyskusji nie zapraszałem (powody masz wyżej) -
    sam przylazłeś i zacząłeś mnie zaczepiać, robić osobiste przytyki, w dodatku
    głupawe i niezwiązane z tematem wątku. A ja tylko niepotrzebnie zareagowałem
    na wycieczki pajaca.
    Jak cię coś lub ktoś drażni, a nie umiesz nad sobą zapanować, to lecz się, a
    nie odreagowuj na newsach. W pracy nie możesz, bo wywalą na pysk, to tu
    sobie zawór bezpieczeństwa otwierasz? To jest w pewnym sensie powszechnie
    dostępne choć wirtualne miejsce, trochę jak ulica, ale to nie znaczy, że
    możesz się zachowywać jak podpity ulicznik.
    Odpieprz się i tyle.

    --
    Jotte