PracaGrupypl.praca.dyskusjezasady prowadzenia szkoleń › Re: zasady prowadzenia szkoleń
  • Data: 2007-06-22 18:08:26
    Temat: Re: zasady prowadzenia szkoleń
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:f5fml5$ucu$1@node4.news.atman.pl Kuroi Bonza

    > A przed kim?
    > Pytam, bo chciałbym wiedzieć, czy warto się przejmować.
    jezeli nie przed Internautami (w koncu mozesz nas wszystkich "olewac")
    to napewno przed soba...
    Przyznam, ze nie wiem, czy uwazasz, ze jestes wart aby sie Toba
    przejmowac...

    > Nie moja wina.
    No nie wiem... Jezeli jestes nauczycielem, nie wiem w jakim wieku
    jestes, moze mnie kiedys uczyles i moj "idiotyzm" jest efektem Twoich
    dzialan "pedagogicznych"? ;)))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    --
    Dariusz