PracaGrupypl.praca.dyskusjezasady prowadzenia szkoleń › Re: zasady prowadzenia szkoleń
  • Data: 2007-06-24 07:33:16
    Temat: Re: zasady prowadzenia szkoleń
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    I RZEKŁ GURU z wysokości tronu:
    > Nie masz racji. Zadał pytanie świadczące o kompletnej nieznajomości
    > problemu.
    > Tak kompletnej, że nawet samo zadanie pytania mu nie bardzo wyszło.

    > Ale mimo to można było mu trop spróbować jakiś podrzucić.
    > Ja spróbowałem:
    O jakiś Ty wspaniały!

    > A ty? Jakoś nie widzę...
    O Ty niedobra Asa, jak śmiesz nie zgadzać się z Jotte!

    > Dziadostwa do głupawej polemiki nakłaniać nie trzeba, samo się uaktywni.
    Zgadzam się w pełni. Kilka osób Ci kulturalnie zwrócilo uwagę, a
    dziadostwo zapatrzone w swój pępek wciąż obraża i obraża rozmówców...

    Nie mam do Ciebie człowieku siły, mam nadzieję, że z edukacją jednak nic
    wspólnego nie masz. Jeżeli masz, to ze względu na poziom jaki
    prezentujesz w rozmowie, biedni Twoi uczniowie.

    Zaprzestaje niniejszym jakiejkolwiek z Tobą dyskusji, jeszcze troche i
    będziesz mógł tu kwieciste monoligi wygłaszać... ;)
    Nie musisz się wysilać i odpowiadać, niewielu tą odpowiedź pewnie przeczyta.

    --
    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.kaizen-edu.com