PracaGrupypl.praca.dyskusjezasady prowadzenia szkoleń › Re: zasady prowadzenia szkoleń
  • Data: 2007-06-21 20:02:28
    Temat: Re: zasady prowadzenia szkoleń
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1182374032.688635.103510@c77g2000hse.googlegrou
    ps.com
    s...@w...pl <s...@w...pl> pisze:

    > Googlalem troche w sieci, probujac znalezc jakis poradnik internetowy,
    > jak prowadzic szkolenia. Niestety poza mnostwem roznego rodzaju
    > kursow, nic rozsadnego nie wpadlo mi w oko. Moze ktos z Was widzial
    > jakis fajny artykul w sieci na ten temat?
    Wszystko zależy od tego jakie to szkolenia. Dotyczy to tematyki, czasu
    trwania, celu, organizacji (cykliczność, etapowość) i innych aspektów. Od
    nich zależy metodyka, zatem powinieneś szukać materiałów powiązanych z
    dziedziną, w której szkolenie ma być prowadzone.
    W każdym przypadku konieczna jest oczywiście znajomość ogólnych, dziś
    powszechnie uznawanych metod dydaktycznych oraz choćby podstaw pedagogiki.

    --
    Jotte