PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie - prawniczo › Re: wypowiedzenie - prawniczo
    From: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie - prawniczo
    Date: Tue, 2 Dec 2003 09:18:51 +0000 (UTC)

    monia <ainom@buziaczek_nospam.pl> napisał(a):

    > W aktach osobowych powinny tez byc uwagi pracodawcy dot.Twojej pracy( kara,
    > upomnienie, udokumentowana wina )- , jezeli nie ma takowych, plus po
    > Twojej stronie.
    > Brak podziału czynnosci - tez dziala na Twoja korzysc.

    nie ma uwag, nie ma oficjalnego podzialu.

    > Na wypowiedzeniu otrzymujesz pensje jak co miesiąc. Pracodawca musi Ci
    > wyplacic ekwiwalent pieniezny za niewykorzystany urlop wypoczynkowy.

    tu jest wszystko ok, tzn mam nadzieje, ze bedzie ;)

    > Odzkodowanie nalezy sie wtedy i tylko wtedy jezeli pracownik jest zwolniony
    > z przyczyn pracodawcy.Wysokosc odszkodowania zalezy od stazu w danym
    > zakladzie pracy.

    tzn, jesli wygram w sadzie?

    dziekuje, monia

    i jeszcze - kaizen, napisales "W sądzie pracy, to pracodawca ma udowodnić, że
    te stwierdzenia były prawdziwe" - ale ja tez bede miala cos do powiedzenia?
    czy mam stac i patrzec? ;)

    dziekuje za rady, bardzo mi sie przydaja, bom prawniczo zielona i nigdy nie
    sadzilam, ze bede chciala sie targac po sadach...

    pozdrawiam

    mandra