PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie - prawniczo › Re: wypowiedzenie - prawniczo
    From: "monia" <ainom@buziaczek_nospam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie - prawniczo
    Date: Mon, 1 Dec 2003 22:34:58 +0100
    Sender: a...@b...pl@zielone.deltanet.pl

    > mam napisane 'zaniedbywanie obowiazkow', pom czym padaja takie
    sformulowania,
    > jak 'niestaranny i niewlasciwy...', co jest przeciez dosc ogolnikowe?
    skoro
    > nie ma wytycznych dokladnych, co to znaczy staranny i wlasciwy....

    W aktach osobowych powinny tez byc uwagi pracodawcy dot.Twojej pracy( kara,
    upomnienie, udokumentowana wina )- , jezeli nie ma takowych, plus po
    Twojej stronie.
    Brak podziału czynnosci - tez dziala na Twoja korzysc.

    > wlasnie, czy moje zadania mam skladac juz w chwili skladania pozwu?

    W sposób zwiezly ale krótki i tresciwy - opisz cala swoja sytuacje.

    > (jesli mam 3-mne wypowiedzenie, to dostaje 3krotnosc moich poborow -
    calosci
    > (pensja + honoraria zryczaltowane) czy tylko samej poensji?
    Na wypowiedzeniu otrzymujesz pensje jak co miesiąc. Pracodawca musi Ci
    wyplacic ekwiwalent pieniezny za niewykorzystany urlop wypoczynkowy.
    Odzkodowanie nalezy sie wtedy i tylko wtedy jezeli pracownik jest zwolniony
    z przyczyn pracodawcy.Wysokosc odszkodowania zalezy od stazu w danym
    zakladzie pracy.

    ps. czy orientujesz sie, ktory sad w warszawie sie tym zajmuje? w
    > wypowiedzeniu napisano mi, ze moge sie odwolac do sadu w krakowie
    (siedziba
    > firmy), ale zdaje sie, ze moge tez w moim miejscu zamieszkania?

    Jak juz masz wypowiedzenie w reku, to mozesz udac sie z tym dokumentem do
    Sadu Pracy, nie wiem gdzie w W-wie - jestem ze Szczecina.
    powodzenia
    Monika