PracaGrupypl.praca.dyskusjewynik rozmowy › Re: wynik rozmowy
  • Data: 2006-02-27 21:49:33
    Temat: Re: wynik rozmowy
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jog" <i...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:dtvr5i$ad3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy moze ktos sie spotkal z telefonicznym powiadomieniem o negatywnym
    > wyniku rozmowy kwalifikacyjnej przez telefon? Czy robi to sie zazwyczaj
    > listownie? Miano mnie powiadomic (tak czy nie) i zadnej odpowiedzi?

    Spotkałem się, np. kumple z Eurobanku w tamtym roku dostali
    odmowną odpowiedź. Gdy kogoś "nie zastali" wysyłali e-maila.
    Poza tym sam możesz zadzwonić i się spytać, będziesz wiedział
    od razu na czym stoisz. Poznasz też kulturę firmy w zakresie
    udzielania informacji kandydatom.
    Druga sprawa, że właśnie to "zadzwonimy" jest nieraz na
    odczepne na końcu rozmowy.