PracaGrupypl.praca.dyskusje"wtyczka"/"kabel" w firmie › Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
  • Data: 2003-03-13 10:11:01
    Temat: Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO Jakbyście naprawde pracowały tak jak twierdzisz, nie miałybyście takich
    > problemów

    Zwykle ten, co dobrze pracuje ma więcej problemów niż nierób.
    Ponieważ:
    - stanowi zagrożenie dla szefa
    - może oczekiwać wyższego wynagrodzenia za dobrze wykonaną pracę -
    trzeba go trafić między oczy, zanim się upomni
    - nic tak nie wkurwia szefa, jak pracownik zrelaksowany i uśmiechnięty i
    niezależny. Zależnośc należy wytworzyć sztucznie, pretekst zawsze się
    znajdzie.

    Kablowanie jest tam, gdzie szef to toleruje i przyciąga jak magnes
    podobnych sobie.
    Gdzie Ty racowałeś, że nie zetknąłeś się z polityką w pracy?
    Według mojej wiedzy polityuka omija tych, którym szef może naskoczyć -
    odbija sobie na pozostałych.
    Nie, że bym narzekał, mnie się nie podobało bycie pracownikiem w neo
    PRL-u, więc nie jestem.

    Pzdr: Dogbert