PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa przedwstepna › Re: umowa przedwstepna
    From: "fotech" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa przedwstepna
    Date: Wed, 30 Jun 2004 15:33:39 +0200

    > czyli właściciel/współwłaściciel ?

    Zależy od formy własności przedsiebiorstwa

    > a co jezeli nie wywiążą sie z tej umowy? pozew do sądu pracy o
    > odszkodowanie?

    A tego to juz nie wiem niestety, ale na ogol takie kwity podpisuja ludzie,
    ktorzy chca kogos realnie zatrudnic. Nie zdziw sie, jak kandydat na
    Pracodawce nie podpisze takiej formuly .... Powszechne jest wyciaganie "na
    ryj" ludzi z innych firm, a jak juz wiadomo, ze jestes na ulicy, to sie
    okazuje, ze ktos czegos tam, co zaoferowal, nie pamieta.

    Wojtek