PracaGrupypl.praca.dyskusjetłumaczenia TV (Discovery, TVN Turbo) › Re: tłumaczenia TV (Discovery, TVN Turbo)
  • Data: 2004-06-08 15:40:41
    Temat: Re: tłumaczenia TV (Discovery, TVN Turbo)
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto robi tłumaczenia do polskiej wersji kanałów TV typu Discovery, Animal
    > Planet, TCM et cetera, czyli tych dostępnych przez UPC oraz dla kanału TVN
    > Turbo?
    Rozne firmy, np.Studio Publishing Wa-wa. Tu sie nie ma co "wkrecac", trzeba
    nagrac jakis niedlugi filmik w wersji oryginalnej, zrobic tlumaczenie i ten
    komplet porozsylac po roznych studia opracowan filmow.
    Uwaga techniczna: co ok.1 min zaznaczac czas w tlumaczeniu i robic podwojny
    odstep zeby lektor czytal zgodnie z obrazem. Wymagana nienaganna polszczyzna!
    Placa godnie, ja za filmy przyrodnicze dostawalem 70PLN za akt(10 min). Placa za
    10 min. filmu bez wzgledu ile tam jest do tlumaczenia.
    Umowa o dzielo i prawa autorskie do tlumaczenia(jesli jest wznowienie to tez
    zazwyczaj placa bez upominania sie, w TVP to regula). Dla TVN robi to ITI Film
    Studio.
    Chyba pomoglem;-)
    t.