PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
  • Data: 2003-12-23 09:38:44
    Temat: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Dec 2003 10:17:35 +0100, qubbaWYTNIJT wrote:

    > A ja bym spojrzal na sprawe tez z drugiej strony. Byle szuszfol ledwo
    > potrafi zrobic scandisk albo defrag i juz jest wielkim informatykiem albo
    > administratorem sieci. Zalapal sie na etat bo mu jakas ciocia albo dobry
    > wujek prace zalatwil. Nie dosc, ze niewiele potrafia to jeszcze psuja
    > rynek pracy godząc sie na pensje na poziomie sprzątaczki.
    > A informatyk z dyplomem albo na zasiłku, albo pietruszke sprzedaje bo
    > więcej w handlu zarobi niż jako wykwalifikowany specjalista.

    I niestety - masz rację.
    Takich specyalistuff na rynku coraz więcej. Co i rusz jakiś ynformatyc
    osiedlowy... Wielkie chwalipięty, które wszystko wiedzą o łindołsie, o
    sterownikach, o programikach do czyszczenia rejestru...
    Być może tak ma wyglądać informatyk przyszlości - XXI wieku?

    Pozdrawiam
    Rafał