PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiateczna premia... › Re: swiateczna premia...
  • Data: 2006-12-22 11:04:57
    Temat: Re: swiateczna premia...
    Od: "winetu" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:emg127$ph7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nadal mi sie wierzyc nie chce ze mozna komus wreczyc około 18 zł premi
    > swiatecznej, i zeby nie było duza firma i dosyc prezna...

    Sa bardziej zenujace przypadki. Nie chcialbym wywolywac jakiejs wojny czy
    nalezy sie czy sie nie nalezy, bo nie nie o to w tym temacie chodzi ale: "Na
    podwyżki w 2007 roku będą mogli liczyć także nauczyciele. Ich pensje wzrosną
    o 2,2 proc., gdyż resort edukacji wynegocjował na podwyżki dodatkowy 1 mld
    zł. Wcześniej rząd zapowiadał jednak, że płace nauczycieli wzrosną o 7 lub
    4,9 proc. Według Związku Nauczycielstwa Polskiego, realny wzrost
    zasadniczego wynagrodzenia nauczyciela stażysty może w 2007 roku wynieść
    3,18 zł, a nauczyciela dyplomowanego - 6,27 zł." źródło:
    http://emerytury.wp.pl/POD,3,a,2,b,4,wid,8655225,wia
    domosc.html?rfbawp=1166785177.173&ticaid=12e74
    Na ich miejscu zrzekl bym sie tej kasiory i przeznaczyl na jakis wazniejszy
    cel np. okupacje Iraku.